fbpx

4 Tipsuri pentru a creste implicarea echipei

Home/Articole blog/4 Tipsuri pentru a creste implicarea echipei

Majoritatea antreprenorilor visează la o echipa de angajati care lucreaza neobosit ore îndelungate, concepe idei creative și, în general, depasesc cu mult atrbutiile din fisa postului.

Dar acest efort, dedicare, implicare si entuziasm nu vine de la sine.

Mai mult, nici antreprenorul nu va putea mentine un ritm constant de energie, mai ales atunci cand rezultatele intarzie sa apara.

Primul pas crucial este sa impartasesti idea si viziunea cu toti angajatii, nu doar cei de la middle-management. Majoritatea antreprenorilor au impresia ca ideile lor sunt cunoscute de la mic la mare in cadrul firmei si nu considera ca mai este necesar sa discute cu fiecare om cheie din organizatie. Insa, cand se intalneste cu acesta (in sedinte sau in alte medii) este surprins ca angajatul nu are acelasi entuziasm si angajament pe care il are antreprenorul pentru idee.

Angajatii trebuie să aibă un sentiment al modului în care rolurile lor se împletesc cu obiectivele mai mari ale organizatiei, pentru a se mândri cu importanța muncii lor și pentru a se implica la fel de mult in fiecare proiect.

Mai mult, discutia cu angajatii si feedbackul lor sincer cu privire la: mediul de lucru, echipa, cultura organizationala, punctele tari / slabe ale produsului firmei, ce spun clientii, ce spune concurenta etc, pot fi informatii de un real ajutor pentru manager.

Sigur, managerul nu poate sa-si ocupe timpul doar ”discutand” cu angajatii, insa, pentru eficientizarea acestui obiectiv, pot fi gasite o multitudine de solutii.

Tip 1: Briefing meeting in fiecare luni, de la 15.30 la 16.30
Tip 2: Email de la manager / fiecare angajat in fiecare vineri, la ora 15.00
Tip 3: Facebook Group cu toti angajatii
Tip 4:  Weakly meeting cu fiecare team (in fiecare saptamana o alta echipa)

Cum masori angajamentul salariatilor: prin disponibilitatea lor de a se implica intr-un proiect, de a finaliza proiectul inainte de termen, deschiderea si dorinta de a comunica pozitiv si constructiv cu manager si cu ceilalti membri ai echipei, tonusul si dinamica discutiilor, creativitatea si initiativa.

Leave a Comment

SIGN IN

Forgot Password