InovExpert Edu organizează la Bacău cursul de formare profesională în domeniul SECRETARATULUI, în perioada 26.02.2020 – 28.02.2020
Secretara deține o poziție cheie în organigrama oricărei organizații si răspunde de partea de organizare a activității directorilor sau șefilor de departamente, capacitatea de mediere intre funcții ierarhice diferite sau comunicarea cu diverși colaboratori sau parteneri exteriori, lucrul cu documente esențiale și multe alte atribuții importante.
Cursul se adresează persoanelor deja angajate, precum și celor care intenționează să lucreze în secretariate, arhivă, cabinete și departamentele de relații publice din cadrul instituțiilor publice. Programa cursului a fost structurată astfel încât să contribuie, în principal, la acumularea cunoștințelor și formarea deprinderilor necesare referitoare la:
- planificarea și organizarea activităților de secretariat-arhivă la nivelul unei organizații;
- înregistrarea, circulația și managementul documentelor;
- administrarea și întocmirea corespondenței;
- constituirea, ordonarea, inventarierea şi selecţionarea arhivei;
- redactarea unor documente și prezentări prin utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point etc.);
- elemente de comunicare, comportament și protocol.
Cui îi este adresat cursul?
Cursul este adresat persoanelor care își desfășoară, sau doresc să îşi desfăşoare activitatea profesională atât în Unităţile Administrativ-Teritoriale, cât și în Unitățile Școlare.
Competențe profesionale dobândite:
- Comunicarea la locul de muncă
- Planificarea activităţii proprii
- Dezvoltarea activităţii profesionale
- Efectuarea muncii în echipă
- Organizarea deplasării staff-ului managerial
- Organizarea şedinţelor de lucru
- Planificarea întâlnirilor
- Efectuarea de traduceri şi retroversiuni
- Întreţinerea relaţiilor de protocol
- Utilizarea aparaturii de birotică
- Operare PC
- Întocmirea şi administrarea corespondenţei
Ce costuri presupune?
- Taxa de participare: 400/ pers./ curs. Include: mapa participanţilor (suport de curs în format electronic și în format print, diverse materiale utile în activitate, certificat de participare emis de Academia InovExperteEdu).
- Perioada: 26, 27, 28 Februarie 2019
Cum te înscrii?
- ONLINE: prin completarea Formularului de Înscriere la cursul de Secretariat
- MAIL: prin solicitarea formularului de înscriere la adresa de mail inovexpertedu@gmail.com.
- TELEFONIC: ne puteți contacta la unul din numerele de telefon afișate mai jos pentru a ne comunica detaliile necesare înscrierii.
- Petronela Ștefan – Mobil: 0742.504.708
- Anca Macsim – Mobil: 0756.217.768
Nu ezita! Înscrie-te acum!
Regulament de desfășurare a cursurilor pe perioada existenței riscului de infectare cu virusul COVID – 19, cuprinde următoarele norme:
Numărul maxim de participanți la cursuri este de 10 persoane;
Sălile de curs sunt dezinfectate atât înainte, cât și ulterior susținerii sesiunilor;
Participanții sunt rugați să utilizeze materialul dezinfectant pus la dispoziție la intrarea în sala de curs;
Pentru persoanele care doresc să evite cursurile Face to Face pot opta pentru susținerea cursurilor online, prin intermediul aplicației Skype.